Strony partnerskie z ofertą niemieckich organizatorów
Roadshow
Program lojalnościowy dla biur podróży i ich klientów

Usługi B2B

TSS Polska wraz z centralą TSS Group w Niemczech tworzy kooperację 3500 biur podróży, z czego 600 biur agencyjnych zrzeszamy w Polsce. Bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży turystycznej na rynku niemieckim i polskim oraz solidnej grupie docelowej, partnerom chcącym rozwinąć sprzedaż na jednym z tych rynków oferujemy doradztwo i realizację optymalnych strategii marketingowych dopasowanych do aktualnych potrzeb organizacji. Od pełnego wdrożenia na rynek, w roli GSA ( general sales agent/ generalny przedstawiciel sprzedaży) poprzez strategie oparte o spójny koncept marketingu mix, po działania ad hoc związane z realizacją konkretnych celów na rynku. TSS jako wyspecjalizowana firma doradcza analizuje, wspiera i prowadzi Państwa kampanie.


PLANOWANIE STRATEGII

• Analiza marki/produktu na wybranym rynku
• Analiza konkurencji
• Badania B2B
• Audyt


DZIAŁANIA MARKETINGOWE B2B

• Online (kampanie mailingowe, newslettery, bannery, profile w intranecie)
• Offline (opracowanie, druk, wysyłka materiałów reklamowych, reklama oraz inserting w prasie branżowej)
• Face to face (spotkania branżowe, warsztaty, roadshow, śniadania biznesowe, targi, organizacja eventów)
• Public Relations (współpraca z czołowymi dziennikarzami prasy branżowej, opracowywanie materiałów prasowych, informacji, organizacja konferencji prasowych)

Działania marketingowe i wsparcie sprzedaży
Lernidee Trains & Cruises, Belvilla, Condor, A&O Hotels und Hostels, 9 Städte von Niedersachsen, Magdeburg Marketing Kongress und Tourismus GmbH, WienTourismus, Tourismus+Congress GmbH Frankfurt am Main, Visit Gdańsk, Catalunya, Patronato de Barcelona, Andalucia, Dresden Flughafen, FIT Reisen, Holiday Extras, onlineweg.de

ROADSHOW

Dołącz do nas na roadshow w Polsce i w Niemczech! TSS Polska organizuje od lat spotkania branżowe dla niezależnych biur podróży, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem branży. Roadshow odbywa się każdorazowo w trzech miastach, przez trzy kolejne dni. Formuła wieczornych spotkań pozwala na wzięcie udziału właścicielom i pracownikom biur.

Korzyści dla partnera
• kontakt bezpośredni z grupą docelową
• nawiązywanie kontaktów/ networking
• możliwość prezentacji oferty
• dystrybucja materiałów reklamowych
• wymiana poglądów i doświadczeń
• barometr rynkowy

Na każdym spotkaniu 30-40 osób z minimum 25-30 biur podróży.
• 60 % stanowią osoby decyzyjne lub właściciele biur
• 10 % biura będące organizatorami turystyki
• 55 % biura będące pośrednikami turystyki
• 35 % biura agencyjne

Więcej informacji:
www.roadshow-poland.com

 

Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej.